دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

مراحل انجام انحصار وراثت

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۳۷ ب.ظ

مراحل انجام انحصار وراثت

اگر وکیل را برای پرونده خود اخذ نمایند ، انجام امور را به او محول نموده و پس از طی مراحل قانونی، نتیجه دادرسی را به موکل و یا موکلان خود اعلام می دارد. اما اگر اشخاص، خود بخواهند انحصار وراثت نمایند، باید ابتدا به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده و آنجا با در دست داشتن مدارک مربوطه، دادخواست انحصار وراثت نمایند. گروه حقوقی  عدل جویان تاکید می کند که در پرونده های انحصار وراثت با توجه به حساسیت و پیچیدگی ماجرا هرگز بدون وکیل پیش نروید . وکیل خانواده با سابقه طولانی در پیگری پرونده های مربوط به انحصار وراثت آماده ارائه مشاوره حقوقی به شما و پیگیری پرونده شما می باشد.

بهترین وکیل تهران مرجع صالح جهت صدور گواهی انحصار وراثت، شورای حل اختلاف بوده و مرجع رسیدگی به دعاوی راجع به ترکه متوفی، دادگاهی است که در آخرین محل اقامت و سکونت متوفی قرار دارد.

انواع گواهی انحصار وراثت

گواهی حصر وراثت به دو نوع محدود و نامحدود تقسیم می شود که مهمترین نوع صادر شده از نوع نامحدود می شود.  حال سوال اینجاست که این دو نوع گواهی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

گواهی انحصار وراثت محدود زمانی صادر می شود که متوفی هیچ مالی نداشته باشد و می توان گفت این گواهی صرفا جهت تصدیق فوت است. اما اگر متوفی مال و یا اموالی را از خود برجای گذاشته باشد، گواهی انحصار وراثت نامحدود صادر می شود. معمولا  افراد جهت اخذ گواهی انحصار وراثت نامحدود به وکیل حقوقی و کیفری مراجعه می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۶
reza saeidy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی