دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

عمل جراحی تعویض مفصل ران

عمل جراحی تعویض مفصل ران دارای سه مرحله می باشد که عبارت می باشند از:

  • کنار زدن پوست و عضلات و رسیدن به مفصل
  • مهیا کردن استخوان لگن و کار گذاشتن کاسه
  • مهیا کردن قسمت ران و کار گذاشتن سر و دسته

در مرحله نخست پزشک عضلات اطراف مفصل را کنار زده ،کپسول مفصلی ( پرده بافتی کلفتی که در اطراف مفصل قرار گرفته است ) را بریده و خارج می سازد. و سپس سر و گردن استخوان ران و استابلوم کاملا مشخص شده و ظاهر می گردد ( لابروم استابولوم که یک بافت شبیه غضروف در لبه استابلوم می باشد ) خارج می گردد.

در مرحله بعدی نخست سر و گردن استخوان ران خارج شده و بعد با استفاده از رنده های ویژه ای غضروف باقیمانده داخل حفره استابولوم خارج گشته و کاسه استابولوم به صورت کاملا گرد و کروی در آورده می شود.

بعد کاسه فلزی مفصل مصنوعی ران در داخل حفره استخوانی شکل قرار داده شده و بعد از ان هم کاسه پلی اتیلن در درون کاسه فلزی قرار داده می شود.

مرحله بعدی نیز به این صورت می باشد که نخست به وسیله ی سوهان های مخصوصی بالای استخوان ران را از داخل سوراخ می کنند .گردن و سر موقتی روی آن قرار داده شده و سر درون کاسه پلی اتیلنی قرار داده می شود.

هنگامی که پزشک اطمینان حاصل کند که اندازه سر و گردن و دسته مناسب بیمار می باشد آن ها را خارج نموده و دسته اصلی را در داخل استخوان ران گذاشته ، سر را بر روی گردن فلزی قرار داده و بعد سر را درون کاسه پلی اتیلنی می گذارد.

بهترین پزشک ارتوپد برای تعویض مفصل ران

بهترین پزشک ارتوپد برای تعویض مفصل ران

هزینه تعویض مفصل ران

هزینه تعویض مفصل ران

تعویض مفصل زانو  , تعویض مفصل زانو ,  تعویض مفصل ران , تعویض مفصل لگن   , تعویض مفصل لگن ,  جراحی پای پرانتزی , جراحی پای پرانتزی ,  جراحی پای ضربدری ,  جراحی زانوی ضربدری , متخصص ارتوپد ,  متخصص ارتوپدی ,  متخصص ارتوپد کودکان , ارتوپد اطفال ,  ارتوپدی پا , متخصص ارتوپد پا ,  ارتوپد دست , جراح زانو , ارتوپد  , تعویض مفصل ران ,

 

 

عمل جراحی تعویض مفصل ران چه کمکی می تواند به بیمار بکند؟

یکی از مزایای تعویض مفصل ران این می باشد که می تواند درد مفصل ران در ناحیه لگن را برطرف سازد.

در ضمن عمل جراحی تعویض مفصل ران می تواند به صورت چشم گیری محدودیت حرکتی مفصل ران را از بین ببرد و کوتاهی پای بیمار را تا حد زیادی و یا کاملا از میان ببرد .در ضمن انجام این عمل جراحی یعنی عمل جراحی تعویض مفصل ران سبب خواهد شد که لنگش بیمار نیز به صورت فوق العاده ای مرتفع شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۲:۳۲
reza saeidy

عمل جراحی تعویض مفصل لگن

در این جراحی پزشک جراح به تعویض کردن کره فلزی با استخوان رانی که خراب شده است می پردازد و یا اتصال دادن سر کره فلزی با استخوان ران توسط وسیله ای به نام Stem را انجام می دهد . این دسته باعث می شود که استخوان ران و سر مصنوعی در جای خود سفت باشند و بعد از آن متخصص ارتوپد با تراش دادن به وسیله ابزار خاصی که در دست دارد سطح داخلی حفره استابولوم در ناحیه لگن که خراب شده است اقدام می کند و یک نیم کره در داخل حفره ایجاد می کند و سپس آن نیمکره اماده شده را در یک کاسه پلاستیکی از جنس پلی اتیلن می گذارد که در بعضی از مواقع از کاسه پلاستیکی استفاده نمی کنند و با یک چسب مخصوص آن را به داخل حفره استابولوم می چسبانند .

آناتومی مفصل لگن

آناتومی مفصل لگن

آناتومی مفصل لگن

در انتهای پایین تنه میان پا ها و ستون فقرات یک حلقه ی استخوانی وجود دارد که لگن نامیده می شود . استخوان های لگن عبارتند از :

  • ساکارم ( استخوان مثلثی بزرگ در پایه ستون فقرات )
  • کوکسیکس ( دمبل )
  • استخوان ران

علت شکستگی لگن

علت های شکستگی لگن بسیار زیاد است که شایعترین آنها موارد زیر می باشد :

  • تصادف با اتوموبیل یا موتور سیگلت
  • سقوط از ارتفاع مانند نردبان

این علت های شکستگی و جهت و قدرت وارد شدن نیرو می تواند به سلامتی حیاتی باشند و نیاز به درمان و جراحی دارند .

معاینه پزشک

دکتر به دقت تمام قسمت های باسن ، لگن و پاها را معاینه خواهد کرد ، پزشک همچنین برای اینکه شما را از نظر آسیب عصبی بررسی کند از شم می خواهد که مچ پا و انگشتان خود را حرکت دهید و یا اینکه می پرسد آیا سوزش در پایین پاها دارید یا نه . در کل باید بگوییم که پزشک تمام قسمت های بدن را معاینه خواهد کرد . بهتر است پاسخ های دقیقی به پزشک در هنگام سوال کردن بدهیم .

درمان شکستگی لگن

درمان شکستگی لگن به دو دسته تقسیم می شود : درمان غیر جراحی و درمان جراحی که ما در این مقاله درباره درمان جراحی شکستن لگن توضیح مختری می دهیم .

درمان جراحی شکستگی لگن : فرد آسیب دیده که دچار شکستگی های ناپایدار لگن شده اند امکان دارد به جراحی های مختلف لگن نیاز داشته باشند . که در این جراحی پین ها و پیچ های فلزی از طریق برش های کوچک به استخوان ها وارد می شود . ثابت کننده خارجی به عنوان یک قاب برای ثابت نگه داشتن استخوان های شکسته در موقعیت مناسب عمل می کند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۷
reza saeidy

کدام بیماری ها سبب تعویض مفصل زانو می گردند؟

گفتنی است که دلیل عمده انجام عمل جراحی تعویض مفصل زانو ،درد و خشکی مفصل می باشد.رایج ترین بیماری هایی که سبب درد و خشکی مفصل زانو شده و در پی ابتلا به آن ها بیمار نیاز به انجام عمل جراحی تعویض مفصل زانو پیدا می کند در زیر ذکر شده اند:

آرتروز یا استئوآرتریت

اغلب آرتروز در سنین بالای ۵۰ سال دیده می شود در این بیماری غضروف مفصل به تدریج از بین می رود در نتیجه استخوان های بدون غضروف روی یکدیگر سائیده می گردند که در نتیجه آن درد و محدودیت حرکت برای فرد می باشد.

آرتریت روماتوئید

در این بیماری لایه سینوویال ( که سطح داخلی کپسول مفصلی را پوشانده و مسئول ترش مایع سینوویال است ) رشد کرده و ملتهب می گردد و مایع زیادی ترشح می کند.این التهاب کم کم سبب آسیب و صدمه به غضروف مفصلی شده که در نهایت درد و ناراحتی و محدودیت حرکتی را در پی خواهد داشت.

ضربات زانو

در برخی مواقع ضربات شدید به زانوی افراد می تواند به دلیل بد جوش خوردن محل شکستگی یا آسیب شدید به لیگمان های زانو باعث خراب شدن آن گردند . این ضایعات کم کم می توانند به غضروف مفصل آسیب زده و سبب درد و محدودیت حرکتی زانو شوند.

جهت انجام تعویض مفصل زانو پزشک جراح با برش هایی که در سطح پایینی استخوان ران و سطح بالایی استخوان تیبیا ( درشت نی ) انجام می دهد باقیمانده غضروف مفصلی و مقدار کمی از استخوان را از این نواحی بر می دارد بعد قطعات فلزی را به جای ان ها قرار داده و ان ها را با ماده مخصوصی به نام سیمان استخوانی به بستر استخوان محکم می کند.در مرحله ی بعد ی یک قطعه پلاستیکی از جنس پلی اتیلن محکم را در بین این دو قطعه فلزی قرار می دهد.

به این حالت استخوان های ران و درشت نی می توانند به آسانی و بدون درد بر روی هم حرکت نمایند. پزشک جراح در حین تعویض مفصل زانو برش های استخوانی را به گونه ای انجام می دهد که تغییر شکل و انحراف زانو هم اصلاح گردد.

چه زمانی باید تصمیم به انجام جراحی مفصل زانو گرفته شود؟

هنگامی که مفصل زانو بیش از اندازه دچار تخریب شده باشد ،اغلب آخرین راه برطرف نمودن درد ناشی از آن انجام عمل جراحی تعویض مفصل زانو می باشد.ولی باید اشاره داشته باشیم که تصمیم گیری جهت جراحی تعویض مفصل تنها بر عهده پزشک ارتوپد نمی باشد .و می توان گفت که این یک تصمیم جمعی می باشد که در آن خود بیمار و خانواده ی او نیز باید دخالت داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۳
reza saeidy

ارتوپد دست

ارتوپد دست خوب , بهترین متخصص ارتوپد دست در تهران , دکتر فوق متخصص ارتوپدی دست کودکان و بزرگسالان , متخصص ارتوپد دست :  با توجه نوع استخوان بندی و این که بسیاری از کودکان در سنین کودکی بسیار پر جنب و جوش هستند و بیشتر آسیب هایی را که می بینند نیز به دلیل جنب و جوش زیاد است که دچار آسیب هایی از ناحیه ی دست و یا پا می شوند.

بهترین متخصص ارتوپد دست

با توجه به حساس بودن کودکان ممکن است که در بسیاری از مواقع این آسیب دیده گی ها به درستی درمان نشود که مشاهدات نشان داده است که در برخی از این موارد و در صورتی که آسیب ها به درستی رسیدگی نشود اثرات آن آسیب در تمام عمر با کودک همراه است پس دقت در انتخاب پزشک بسیار مهم و الزامی است فراموش نکنید که زمانی که کودک از ناحیه ی دست دچار آسیب جدی می شود، کودک را برای معاینه حتما نزد پزشک ارتوپد دست ببرید تا معاینات دقیق تری انجام گیرد. در واقع باید بگوییم که بررسی آسیب های دست توسط ارتوپد کودکان یک امر کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد پس بهتر است تا تحقیق جامعی را برای پیدا کردن بهترین فوق تخصص ارتوپد دست کودکان انجام دهید.

فهرست مطالب

دکتر ارتوپد دست خوب

با توجه به این که امروزه نسبت به گذشته و به دلیل پیشرفت های روزافزون در زمینه ی پزشکی تعداد متخصص ارتوپد دست بسیار افزایش پیدا کرده است ولی نکته ای که باید بگوییم این است که عملکرد تمامی پزشک ها به یک شکل نیست و این طبیعی است که عملکرد پزشکان با یکدیگر متفاوت باشد و برخی از آن ها کارنامه ی بهتری نسبت به دیگران داشته باشند.

برای یافتن بهترین ارتوپد دست راه های زیادی وجود دارد. برای مثال می توان به کارنامه ی پزشک متخصص ارتوپد دست مراجعه کرد و یا از بیماران قبلی پزشک مشورت گرفت. با مراجعه به کلینیک درمانی درمان تایم شما می توانید که زیر نظر بهترین متخصص ارتوپد دست معالجه شوید.

تعویض مفصل زانو  , تعویض مفصل زانو ,  تعویض مفصل ران , تعویض مفصل لگن   , تعویض مفصل لگن ,  جراحی پای پرانتزی , جراحی پای پرانتزی ,  جراحی پای ضربدری ,  جراحی زانوی ضربدری , متخصص ارتوپد ,  متخصص ارتوپدی ,  متخصص ارتوپد کودکان , ارتوپد اطفال ,  ارتوپدی پا , متخصص ارتوپد پا ,  ارتوپد دست , جراح زانو , ارتوپد  , تعویض مفصل ران ,

 

بهترین جراح ارتوپد دست ایران

همه ی آسیب ها به یک شکل و نوع نسیتند و باید بگوییم که در بیشتر اوقات آسیب های وارد شده به دست به اندازه ای شدید می باشد که رسیدگی به آن در تخصص برخی از پزشکان نیست و باید که به دنبال یافتن بهترین جراح ارتوپد باشید.

در تحقیق برای یافتن بهترین ارتوپد دست می توان که با بررسی میزان تخصص و همچنین بیماران مشابهی که توسط این پزشکان معالجه شده است به او اعتماد کرد و با توجه به این که دانش پزشکی به ویژه در زمینه ی ارتوپد ی دست در سال های اخیر در ایران رشد جالب توجهی داشته است عمدتا جراحی های صورت گرفته در این زمینه بسیار موفقیت امیز بوده اند.

فوق تخصص جراحی ارتوپد دست

یکی از پرکاربرد ترین اعضای بدن انسان دست می باشد که احتمال اسیب دیدن آن همواره در فعالیت های روزمره و همچنین فعالیت های ورزشی، بسیار زیاد می باشد
باید درباره آسیب وارد شده به دست بگوییم که این اسیب می تواند که به صورت آنی یا به طور مستمر بوجود بیاید. از جمله اتفاقات و آسیب های آنی می توان به شکستگی، در رفتگی و کشیدگی های عضلات و تاندون ها اشاره داشت.

اما ساییدگی های مفاصل، عفونت اندام های مختلف دست و آرتروز دست ، آسیب به مرور و طی زمانی طولانی بوجود می آید. در برخی از موارد آسیب به حدی است که حرکت دست مختل می گردد. هنگامی که دست دچار آسیبی جدی می شود بهتر است پس از معاینه های اولیه، برای درمان قطعی و دقیق آسیب به فوق تخصص جراحی ارتوپد دست مراجعه شود تا ریسک آسیب و همچنین عوارض پس از درمان تا حد امکان پایین تر باشد.

پزشک ارتوپد دست

یکی از معیار های شناخت پزشک ارتوپد دست این است که این پزشک با داشتن سوابق و تجربیات بالا به راحتی می تواند که آسیب های ناحیه ی دست را تشخیص دهد. این اسیب ها با توجه به نوعی که دارند می توانند که بسیار متنوع و گسترده باشد.

آسیب های ژنتیکی و برخی از آسیب ها نیز غیر قابل درمان و یا درمان آن بسیار زمانبر می باشد. برای درمان چنین آسیب هایی مراجعه به پزشک ارتوپد دست ماهر از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و از همین رو هم انتخاب پزشک ارتوپد دست ماهر و با تجربه می تواند احتمال درمان شدن آسیب دست را بسیار بالا ببرد.

کلینیک ارتوپد دست

با توجه به نوع آسیب دیدگی دست ممکن است که درمان این اسیب ها زمان بر باشد و همان طور که گفتیم در بیشتر مواقع درمان درد ناشی از ضرب دیدگی دست بخصوص در بزرگسالان اندکی زمانبر می باشد و ممکن است بر اثر یک آسیب بخشی از توان حرکتی دست از بین برود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۶
reza saeidy

برچسب ضد سرقت: امروزه پیشرفت های تکنولوژی با کمک فروشنده ها برای کنترل کالاهای داخل فروشگاه از طریق برچسب ضد سرقت عرضه می شود. در حال حاضر، در بیشتر فروشگاه ها، دروازه فروشگاه وجود دارد. و صاحبان فروشگاه، با نصب برچسب ضد سرقت بر روی کالاهای خروجی ناخواسته، کالا و کالا را. این روش در سراسر جهان به عنوان یک روش قابل اعتماد و ارزان برای جلوگیری از سرقت و جعل کالا استفاده می شود. برچسب های تولید شده توانایی تکثیر و کپی کردن ندارند و به نوعی استاندارد هستند.

برچسب و برچسب امنیت و امنیت بالا نشان دهنده یک تصویر سه بعدی است که توسط لیزر تولید می شود و به عنوان یک تگ برچسب گذاری می شود. برچسب های ضد سرقت دارای برنامه های مختلف هستند و می توانند محصولات مختلفی از جمله مایعات، اشیاء فلزی، لوازم جانبی کامپیوتر، اشیای تزئینی، لوازم آرایشی، لباس های کودکان، لباس های زنانه و مردانه و غیره را پشتیبانی کنند.

برچسب ضد سرقت کالا


برچسب ضد سرقت

در اغلب موارد، مشاهده شده است که در برچسب ضد سرقت آنها یک بارکد را نصب کرده اند، که به شکل بارکد حمل می شود، به برچسب ضد سرقت. برچسب ضد سرقت در انواع مختلف موجود است، از جمله ضد سرقت برچسب ضد سرقت AM و RF ضد سرقت برچسب.


این لایه ها از لایه های مختلف لایه ای از یک غلاف پلاستیکی با فرکانس حدود 58 کیلوهرتز تشکیل شده است. روش استفاده از آنها این است که آنها باید بر روی سطح صاف چسباندارند و نباید انحنای آن را داشته باشند، زیرا آنها به هر دلیلی منحنی هستند، هیچ کارکردی نشان نمی دهند. این نوع برچسب ها از انواع مختلف استفاده می کنند و مهمترین کاربرد این است که آنها به عنوان دروازه ضد سرقت در فروشگاه های عطر و لوازم آرایشی استفاده می شوند.


جلوگیری از سرقت از فروشگاه همیشه برای صاحبان فروشگاه مهم تر است و استفاده از روش هایی برای جلوگیری از سرقت همیشه نگرانی بسیاری از مدیران است. با پیشرفت تکنولوژی، این مشکل حذف شده است و همواره دارای ضد سرقت RF با فرکانس کاری 8.2 مگاهرتز بوده و می تواند در انواع فروشگاه ها از جمله فروشگاه های پوشاک، خوراک، کتاب فروشی ها، فروشگاه های مواد غذایی و ... استفاده شود .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۸ ، ۱۴:۲۶
reza saeidy

شرکت ماهان شیمی شرکت بازرگانی، در زمینه تامین و توزیع محصولات Total OIL (TOTAL) و Grace Total برای سالهای فعالیت فعال بوده است. Total یکی از بزرگترین شرکت های نفت و گاز در جهان است که در سال 1924 تاسیس شد. بزرگترین شرکت جهانی در بیش از 40 کشور در سراسر جهان با کارکنان 95،000 کارمند است.


روغن صنعتی توتال TOTAL


شرکت TOTAL شرکت نفت، همراه با شرکت های رده جهانی مانند BP، Chevron، Mobil، Royal Dutch Shell، شناخته شده است که شرکت های نفتی پیشرو در جهان هستند، تولید روغن های صنعتی با کیفیت بالا که محصولات خود را به تمام جهان عرضه می کنند. .
فعالیت کل شرکت نفت (TOTAL)

    تولید برق
    کشف نفت
    تولید نفت خام
    تولید و اکتشاف گاز طبیعی
    ساخت خط لوله
    تولید و تصفیه روغن های صنعتی

تولید روغن صنعتی

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن های صنعتی و محصولات نفتی دریایی می توان از شرکت Total گفت که در کشور ما ایران یکی از بزرگترین تامین کنندگان روغن های صنعتی است، می توان از کل شرکت نفتی که دارای نمایندگان زیادی در داخل است اشاره کرد. یک کشور وجود دارد که یکی از نمایندگان شرکت تامین نفت Oil Total است که در این زمینه فعالیت می کند.

روغن های مختلف

مجموع فعالیت های زیادی در سراسر جهان دارد، از جمله تولید برق، ساخت خطوط لوله نفت و گاز، اکتشاف نفت و گاز، روغن صنعتی و روانکاری صنعتی، تصفیه روغن های صنعتی،
و در ایران، در صنایع مانند صنایع غذایی، داروها، خودرو، صنایع نظامی، صنایع هوا فضا و دریایی، فولاد، ذوب فلزات، صنایع کشاورزی و صنایع نساجی و غیره، شرکت Total دارای صمیمیت زیادی است که عالی است افتخار برای شرکت های نفتی ایران.

شرکت بازرگانی ماهان به عنوان نماینده رسمی شرکت TOTAL در ایران و به عنوان وارد کننده روغن های صنعتی، با افتخار همکاری با شرکت های بزرگ در کشور برای گسترش صنایع مانند صنایع غذایی، صنایع دارویی و دارویی، خودرو سازی، تولید و ذوب فلزات، دروازه، هوا، نظامی، نساجی، کشاورزی و بیشتر. این شرکت آماده ارائه خدمات شرکت Total به عنوان نماینده رسمی در سراسر کشور است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۸ ، ۱۴:۰۴
reza saeidy

نوار نقاله به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از سیستم های حمل و نقل و ذخیره سازی در صنعت در نظر گرفته شده است. دانش جدید و تکنیک های جدید در مهندسی کنترل، امکان ایجاد فضای برای نقاله ها در زمینه تکنولوژی مدرن و سایر سیستم های بارگیری مواد را فراهم کرده و طیف وسیعی از کاربردهای آن را می توان در صنایع متوسط  گریس ​​(تولید کوچک خطوط و مجامع) و صنایع بزرگ (داروسازی، فولاد، پتروشیمی، و غیره).
انواع نقاله ها

نوار نقاله ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع آنها در بخش های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرند از جمله:

    کنوی آهسته
    تسمه نقاله
    نوار نقاله زنجیره ای
    قوطی غلتک


روغن کانوایر


نقاله ها چگونه کار می کنند؟

گستره وسیعی از برنامه های کاربردی و استفاده از فن آوری های جدید منجر شده است مهندسان از نوار نقاله به عملکردهای مختلف و مکانیزم، اما عمدتا بیشتر از نوار نقاله ها با استفاده از موتور الکتریکی محوری، که عمدتا به drama ها متصل است. و از سوی دیگر، با استفاده از یک لینک زنجیره ای یا بند که با قرار دادن اشیاء یا مواد از یک به یک، می توان یک درام تلخ ایجاد کرد. یک نوع خاص از نوار نقاله غلطک نوار نقاله غلتکی است که، در حالی که روشن و قادر به عملکرد، توانایی کاهش یا توقف غلطک روغن در زیر محصول است. این عملکرد باعث می شود که غلتک ها تحت کنترل حامل محصول یا محصول زیر قرار گیرند. این سیستم طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در خط تولید و تولید لوازم خانگی دارد.
کاربرد

    کار در دمای بسیار بالا
    این روغن صنعتی ها برای روانکاری تسمه های نقاله و همچنین نقاله ها یا زنجیر های متحرک در کوره استفاده می شود.
    یک روغن مصنوعی مخصوص که در دمای بسیار بالا برای روانکاری قطعات متحرک استفاده می شود
    همچنین به عنوان یک اگزوز برای شیشه های کوره شیشه ای استفاده می شود
    زنجیر روانکاری به طور مداوم در ماشین آلات تولید چوب و نساجی کار می کند.

روغن زن نوار نقاله

این دستگاه توانایی تحمل یاتاقانهای نقاله های زمین، هوا و زنجیر را دارد. oil سیستم روانکاری این دستگاه pneumatic است، که به طور خودکار عملیات روغنکاری را با استفاده از سنسورهای دیجیتال انجام می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه تمیز کردن زنجیر و یاطاقان در طول کار از نقاله است. با پر کردن دستگاه با محلول حلال، زنجیر و بلبرینگ به صورت خودکار تمیز می شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۸ ، ۱۳:۵۱
reza saeidy