دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دستگاه های دزدگیر بی سیم

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

دستگاه های دزدگیر بی سیم

دستگاه های دزدگیر بی سیم :دستگاه های جدید دزدگیر از فناوری جدیدی استفاده می کنند که دیگر نیازی به کشیدن کابل سیمی جهت اتصال به حسگر ها و سنسورها نبوده و ارسال اطلاعات با استفاده از سیگنال هائی که از دستگاه مرکزی ارسال میشود انجام می شود . نکته ای که باید در این نوع سیستم ها به آن توجه ویژه ای داشته کنترل و رسیدگی به باتری دورن چشمی ها برای شارژ یا تعویض آن هاست.

این چشمی ها بدلیل عدم اتصال هیچگونه کابلی به آنها از باتری داخلی خود تغذیه میشوند و به نسبت مقدار رفت و آمد در آن محل عمر باتری نیز متفاوت خواهد بود . این دستگاهها توسط خطوط تلفن نیز کنترل میشوند و کاربر میتواند با تماس تلفنی و دادن کد رمز مخصوص دستگاه را خاموش و یا روشن نماید و زمانیکه دستگاه با تلفن وی تماس گرفت ( برای اعلام خطر ) میتواند صدای محیط اطراف دستگاه را بشنود و یا آژیر دستگاه را بطور کلی قطع کند . این دستگاه دارای دو عدد ریموت کنترل جهت استفاده و خاموش روشن کردن نیز میباشد . برد هر چشمی بیسم میتواند تا 100 متر باشد .                                          

دزدگیرهای موجود در بازار هرچند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. همچنین مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند و در نهایت دزدگیرها گاهشمار ورود و گاهشمار خروج و گاهشمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند.


تجهیزات و متعلقات جانبی دزدگیر اماکن بشرح زیر میباشد :

1- دستگاه مرکزی دزدگیر دارای تلفن کننده و نمایشگر LCD
2-دستگاه مرکزی دزدگیر(بدون تلفن کننده و LCD)
3- چشمی یا دروبین مداربسته بی سیم
4- چشم با سیم (2 مدل)
5-دیتکتور دودی باسیم
6- دیتکتور دودی بیسیم
7- مگنت بیسیم
8- مگنت باسیم
9- شوک سنسور
10- بلندگو فضا خارج
11- آژیر داخلی
12 - فلاشر
13- استراب لایت
14- کاور فلزی
15 -باطری خشک 12 ولت 5/4 و 2/7 آمپرساعت
16- مبدل GSM TO LINE
17- کیت ریموت سه رله
18- ریموت کنترل
19- آژیر بیسیم
20 - میکروسوئیچ
21- آلفا سوئیچ

شرکت داده پردازان پارسوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی