دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

توضیحی در رابط با UTC OSD

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۴ ب.ظ

توضیحی در رابط با UTC OSD

OSD مخفف عبارت ON SCREEN DISPLAY میباشد.بدین معنی که دوربین دارای یک منوی تنظیم بر روی خود می باشد که تنظیمات اولیه شامل تنظیم سطح آیرس واغلب امکانات پیشرفته دوربین مداربسته رابر روی آن میتوان تنظیم کرد

به طور مثال در دوربین مداربسته های سری جدید برند ITCAM می توان از OSD برای تنظیم قابلیت HLC،قابلیت D-WDR،قابلیت BLCو قابلیت 2-DNR استفاده کرد.

می توانید تصویر OSD CONTROLLER را در ایین مشاهده کنید.

 

 

  

UTC OSD چیست؟

همیشه دغدغه تنظیم  OSD بعد از نصب دوربین مداربسته برای نصابان و خریداران وجود داشته و یکی از سخت ترین بخش های تنظیم و نصب دوربین بوده است.باید توجه داشت که قابلیت های مختلف دوربین مداربسته را حتما باید بعد از نصب تنظیم کرد چرا که این قابلیت ها باید نسبت به تصویر و نور محیط به صورت فوق العاده دقیق انجام شود.

قابلیت UTC OSD که در دوربین های سری جدید برند ITCAM وجود دارد این امکان را به ما می دهد که از طریق یک کابل کواکسیال و یک عدد UTC CONTROLLER  بتوان این تنظیمات را در هر نقطه ای که کابل کواکسیال متصل به دوربین باشد .این تنظیمات را انجام داد.

می توانید در پایین تصویر UTC CONTROLLER را ببینید.

 

 

در تصویر بالا مشاهده می کنید که UTC CONTROLLER  یک ورودی کابل کواکسیال و یک خروجی کابل کواکسیال دارد.کارکرد آن به این صورت است که به ورودی آن کابل کواکسیال تصویر  دوربین مداربسته دارای قابلیت UTC  است متصل می شود وبه خرو جی UTC CONTROLLER کابل کواکسیالی که به نمایشگر ما متصل است، وصل می شود و با استفاده از دکمه های تعبیه شده بر روی آن تنظیمات انجام می شود.

مزایای UTC OSD 

•         تنظیمات آسانتر

•         تنظیمات دقیقتر

و در نتیجه این سیستم راحتی را برای نصاب و کیفیت بالاتر و دقت بیشتر در نصب را برای مشتری بوجود می آورد.

 

شرکت داده پردازان پارسوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی