دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته (Motion Detection)

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ق.ظ

تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته (Motion Detection)

تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته (Motion Detection) : تیم تحقیق و توسعه ی شرکت داده پردازان پارسوا با انجام آزمایشات دقیق و مهندسی بر روی دوربین مدار بسته و نحوه ی کارکرد DVR ها در این بخش به توضیح و بررسی قابلیت تشخیص حرکت (Motion Detection) پرداخته است با ما همراه باشید:

 

تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته :

در حالت کلی در اغلب مواقع نیازی برای ضبط  همه ی تصاویر دریافت شده توسط دوربین مداربسته وجود ندارد. سیستم Motion Detection قابلیتی است که به شما این امکان را می دهد تا فقط تصاویری را ضبط کنید که در آن ها حرکت وجود دارد.

این امکان در اغلب  DVR‌ها وجود دارد، البته  علاوه بر این  برخی از این دی وی آر ها  را می توان طوری تنظیم کرد که دوربین مداربسته ، فقط برخی از محل های خاص را تحت پوشش قرار داده و حساس به حرکت باشند. یکی از نکات ویژه و مهم در رابطه با سیستم Motion Detection تنظیم اندازه ی حساس بودن دوربین مدار بسته با توجه به مکان دوربین مداربسته و نحوه ی کاربرد آن می باشد.

میزان حساسیت در DVR ها

 هر اندازه که میزان حساسیت دوربین مداربسته پایین‌ تر باشد فضای حرکتی بیشتری را جهت فعال سازی ضبط تصاویر و اطلاعات نیاز خواهد بود. از دیگر نکات مهم در تنظیمات موشن دتکتور تعیین زمان‌ قبل و بعد از تشخیص جنبش و حرکت می باشد.برخی از این نوع  DVR ها این قابلیت را دارند که مشخص کنند تا تصاویر را چند ثانیه قبل ازتشخیص حرکت و تا چند ثانیه بعد از حرکت ثبت شوند. این نوع سیستم های Motion Detection تقریبا همانند دتکتورهای تشخیص حرکت ، که تحت عنوان دزدگیر معرفی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند عمل می‌کند. و در حالتی که دستگاه ضبط دی وی آر امکان استفاده از این نوع کارکرد را به شما ندهد می‌توانید از دتکتورهای PIR نیز  استفاده کرده و تصاویر ارسالی توسط دوربین مداربسته را ضبط کنید.

البته باید توجه داشته باشید که  برای استفاده از این حالت نیازمند سیم‌کشی های جدید، جداگانه و هزینه بر خواهید بود.

شرکت داده پردازان پارسوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی