دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

روشهای شناسایی برندهای اصلی از متفرقه

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ

اولین و عمده ترین روش کلاه برداری در اجرای یا فروش سیستم های حفاظتی استفاده از اجناس متفرقه و فروش آنها به جای تجهیزات اصلی است.


شناسایی چنین صورتهایی از کلاه برداری روشهای ساده ای دارد. چنین افرادی پس از تهیه تجهیزات بدون برند اقدام به فروش آنها با یک برند ساختگی یا حتی یک برند اصلی میکنند.


درابتدا باید بدانید که الزاما گذاشتن یک اسم جدید بر روی یک دوربین مدار بسته به معنای برند آن نیست. هرکسی می تواند اسمی ساختگی را بر روی یک محصول بگذارد و آن را به عنوان یک برند بفروشد. مفهوم برند درواقع کیفیت و پشتیبانی یک کالا را مشخص میکند و به معنای ساخت محصول توسط شرکتی خاص در کشوری خاص و با استانداردی خاص است. برای شناسایی برند ها تقلبی به صورت زیر عمل کنید:

به عنوان ساده ترین راه مدل دوربین را (از روی پیش فاکتور) در اینترنت سرچ کنید. تمامی برندهای معتبر دوربین مدار بسته دارای یک وبسایت اختصاصی هستند که درآن تمامی محصولات به همراه کاتالوگ آنها قابل دسترسی است. در صورتی که برند معرفی شده یک برند متفرقه یا نامعتبر باشد شما پس از سرچ کردن مدل دوربین به نتایج غیر مرتبط با دوربین خواهید رسید یا اینکه تنها نتایجی از سایتهای فارسی زبان برای شما به نمایش در می اید. اما در صورت معتبر بودن دوربین کاتالوگ و اطلاعات آن در اختیار شما خواهد بود... برای مثال این مدل از دوربین (یک برند معتبر) را در اینترنت سرچ کنید:


 DS-2CE5512P-IRP


 


 


 SCB-2000


باید بدانید که بر روی جعبه های تمامی دوربین های با برند معتبر عکس دوربین، نام برند و مدل آن نوشته شده است. در صورتی که بر روی جعبه دوربین یک عکس غیر مرتبط با نوشته ای بدون مضمون مانند CCTV Camera یا نوشته های مشابه وجود داشت باید بدانید که دوربین ارائه شده متفرقه است. ممکن است حتی بر روی خود دوربین برچسب یا نامی با چسب به دوربین چسبیده باشد اما تشخیص اصل بودن دوربین از روی جعبه آن به مراتب ساده تر است چراکه ساخت جعبه دوربین برای کلاه برداران به مراتب مشکلتر خواهد بود.


 


هر دوربین با برند معتبر دارای یک کاتالوگ به همراه برند دوربین است. دوربین های متفرقه معمولا کاتالوگی بدون نام و مدل در جعبه خود دارند که تنها به دادن اطلاعات عمومی در مورد تمامی مدلهای دوربین مداربسته بسنده می کند.


در نهایت باید بدانید که...


استفاده از دوربین های متفرقه الزاما کار اشتباهی نیست. این دوربین ها تنها از کیفیت پایین تری نسبت به برند های معتبر برخوردارند اما خرید این دوربین ها به جای یک دوربین معتبر و پرداخت هزینه زیاد برای نصب آنها کاملا اشتباه است.


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی