دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مدار بسته ضد حشره(Anti Cobweb) چیست؟

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ

دوربین مدار بسته ضد حشره(Anti Cobweb) چیست؟

ال ای دی ها ی مادون قرمز در دوربین های مداربسته ، به علت درخشش و روشنایی که ایجاد می کنند، حشرات را به سمت خود جذب می کند. ازسوی دیگر عنکبوت ها انگیزه زیادی برای شکارکردن حشرات دارند به این نور ها و تجمع حشرات واکنش نشان داده و تارهای خود را جلوی لنزدوربین مدار بسته می تنند.
شاید در نگاه اول این تار های عنکبوت نازک به نظر رسیده و مانعی برای دید در دوربین مدار بسته نباشند ، ولی همین تار های نازک نور مادون قرمز در را انعکاس داده و به علت درخشانی بیش از اندازه مشکلات زیادی را در ثبت و ضبط تصاویر به وجود می آورد. که این امر نیز ممکن است مشکلات امنیتی را به وجود بیاورد.
لذا برای مکان های خاصی که امنیت زیادی را می طلبد استفاده از دوربین مدار بسته ضد حشره توصیه می شود، این مکان از مراکز نظامی و امنیتی گرفته تا موزه ها و مراکز تاریخی جاهای حساسی بوده و نیاز به دقت کنترلی بالایی دارند.

دوربین مدار بسته ضد حشره

نحوه کارکرد دوربین مدار بسته ضدحشره:

این نوع دوربین مدار بسته ضدحشره، با تولید دائمی و پشت سر هم فرکانس های اولتراسونیک، که فرکانس و امواج فرا صوت هستند، باعث دورشدن حشرات و درنتیجه تمیزماندن لنزجلوی دوربین مدار بسته می شود.درنتیجه تصاویربه وضوح نشان داده شده و ضبط می شوند. سازنده ی این فناوری دوربین مدار بسته ضد حشره یک کارخانه معتبر ساخت دوربین مدار بسته می باشد، که با استفاده از تکنولوژی ANTI COBWEB اقدام به تولید این محصولات کرده است.
دوربین های مداربسته علاوه براینکه امکانات ضدحشره بودن را داشتند، امکانات دیگرازجمله، تکنولوژی ای که نویزتصاویرا کاهش می دهد(HD DNR) ویا مجهیزبه مکانیزم Smart IRبه منظورتشخیص چهره درتاریکی با برد 50 مترمی باشد راداراهستند.

شرکت داده پردازان پارسوا

 

نظرات  (۱)

امیدوارم در ماه رمضان توشه ات فراوان باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی