دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

توضیحاتی در رابطه با پی سی کارت یا دی وی آر کارت

ثبت تصاویر در دوربین مداربسته به روش های متفاوتی انجام می گیرد. مثلا خرید یک دستگاه DVR برای دوربین آنالوگ ویا دستگاهNVRبرای دوربین دیجیتال است. اگرچه ممکن است این دو ، روش راحتی باشند اما شاید در برخی از مواقع ازلحاظ هزینه مقرون به صرفه نباشد.
کارتDVR یا پی سی کارت:
اگرشما به عنوان یک کاربر، کامپیوتری درمنزل دارید که درطول روز استفاده زیادی ازآن نمی کنید ویا اینکه به کل آن را کنار گذاشته اید، می توانید به جای آنکه ازیک دستگاه ضبط DVR  و یا NVR استفاده کنید، کارت دی وی آر را بر روی سیستم خود نصب کرده و به جای دستگاه ضبط از آن استفاده کنید. به این صورت که بعد ازخرید کارت، آن را در سوکت و محل تعیین شده بر روی  مادربرد کامپیوترخود قرار دهید ، با انجام این کار سیستم کامپیوتری خانگی خود را به یک strong دی وی آر تبدیل خواهید کرد.

دی وی آر کارت

مزیت های استفاده از دی وی آر کارت نسبت به سایر دستگاه های ذخیره سازی تصاویر مانند DVR ها و NVR ها :

- ممکن است کارایی کارتDVR  ازدستگاه مستقل ذخیره سازبیشترباشد
- پی سی کارت های DVR بسته به نوعی که دارند  هزینه ی بسیار پایین تری نسبت به سایر ابزار های ضبط تصاویر دارند.

یکی ازتفاوت های عمده بین کارت ها ودستگاه های ذخیره سازاین است که سیستم عامل هایی که برای دی وی آرهای استندالون درنظرگرفته شده ویندوزنمی باشد درحالیکه برای دستگاه های ویندوزاست. اما از نظرقطعات سخت افزاری و نحوه ی کارکرد این دو، بایکدیگرتفاوت زیادی ندارند.
این مسئله درمورد تعداد کانال های بالا محسوس تراست. مثلا قیمت یک دستگاه ذخیره ساز16کانال با کیفیت، ازحدود 1 میلیون تومان شروع می شود وتاحدود2 میلیون دربازارموجود است درحالیکه اگرقصد خریدپی سی کارت یا همان کارت دی وی آر16 کانال را داشته باشید، باید نصف این مبلغ را بپردازید.
کسانی که آشنایی زیادی با کامپیوترندارند ویا اینکه وقت وحوصله یادگیری نحوه کارکردن با نرم افزارهای جدید را ندارند بهترازهمان دستگاه های مستقل استفاده کنند.زیرا نحوه کارکردن با این دستگاه ها راحت تراست.به این صورت که بعدازروشن کردن سیستم و راه اندازی اولیه، به راحتی می توان با آن کارکرد وبرای ذخیره سازی فقط باید کلید رکورد را فشاردهید. یا مثلا برای بازبینی تصویر، باید  2 تا3 مرحله ساده انجام شود که نیازی به داشتن اطلاعات زیاد کامپیوتری هم ندارد، درصورتی که شاید کارباکارت هایی که درکامپیوترجاسازی می شود کمی پیچیده به نظربرسد.

شرکت داده پردازان پارسوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی