دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

محاسبه میزان هارد مورد نیاز برای ضبط تصاویر دوربین مدار بسته

محاسبه میزان هارد مورد نیاز برای ضبط تصاویر دوربین مدار بسته : ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که آیا میتوان مقداردقیق و روزهای که تصاویر ذخیره می شود را محاسبه کرد؟!

به منظورمحاسبه مقدارهارد یک دستگاه ضبط DVR بایستی چند نکته را درنظربگیریم:

1. کیفیت ضبط دوربین مدار بسته

به کیفیت دوربین مدار بسته بایستی توجه کنیم واینکه با چه کیفیتی این دوربین برای سیستم انتخاب شده است ، در واقع کیفیت دوربین مدار بسته تعیین کننده ی حجم تصاویر ضبط شده و میزان فضای مورد نیاز برای آن می باشد.

هارد دوربین مدار بسته

2. دوربین های مداربسته ثابت هستند یا متحرک.

فروشندگان دوربین های مداربسته با توجه به حساسیت فضایی که درآن دوربین ها نصب می شوند، سوالاتی را ازمشتریان می پرسند که به چندنمونه دراینجا اشاره می کنیم:

1. آیا شماdvr را به منظورذخیره سازی روی حالت دائم قرارمی دهید یا حالت موشن که فقط درمواقعی که حرکتی انجام می پذیرد ذخیره سازی را انجام دهد؟!
2. آیا می خواهید تصاویربه صورت real، یعنی 25فریم ثانیه یاکمتربرای هرتصویرذخیره نمایید؟!
3. تصاویررابا چه سایزی ذخیره می کنید؛ بزرگ یا کوچک؟!
4. درفضایی که می خواهید دوربین مداربسته را نصب کنید میزان تردد وساعت های کاری به چه صورت است؟
5. تصاویربا چه فرمتی در هارد و از طریق دستگاه ضبط DVR ذخیره خواهد شد؟

بعدازآنکه مشتری به این سوالات پاسخ داد می توان تاحدودی هاردی را متناسب با روزهای ذخیره سازی به مشتری پیشنهاد داد.
دراینجا با یک مثال مباحث روشن ترمی شود. یک فروشگاه را درنظربگیرید که درآن دوربین های مداربسته نصب کرده اید، دریک ماه خاص مثلا اسفند ماه، تردد به فروشگاه زیاد است و10 روزعید تعطیل ودر21روزبعدی تردد نسبت به ماه قبل کمترازماه های دیگراست. به همین دلیل محاسباتی که منظور مشخص کردن هارد مناسب انجام می شود تقریبی خواهد بود.برای مثلا درایام و زمان های شلوغ و پر تردد، 16 دوربین مداربسته به همراه 4 ترابایت هارد دیسک جهت ذخیره سازی تصاویر برای فروشگاه درنظرگرفته می شود اما درروزهای دیگرسال این میزان کمتریا بیشترمی شود.

سیستم محاسباتی دستگاه ضبط DVR

نرم افزاری به منظورتعیین تقریبی مقدارهارد موردنیازتان دردی وی آرها وجود دارد. بعد ازآنکه دوربین های مداربسته را نصب وراه اندازی نمودید به سراغ تنظیمات بروید. در قسمت تنظیمات دستگاه ضبط DVR تعداد روزهایی که به ضبط تصاویرنیازدارید را به سیستم وارد می کنید و دستگاه DVR جهت محاسبه اندازه ی هارد مصرفی یک بازه زمانی را به شما می دهد. بعد از آنکه بازه زمانی به پایان رسید متناسب با میزان حرکت درمحیط، نرم افزارمقدارهاردی را که موردنیازشماخواهد بود را پیشنهاد می دهد.

شرکت داده پردازان پارسوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی