دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

انواع دوربین مدار بسته شبکه

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

انواع دوربین مدار بسته شبکه : دوربین مدار بسته شبکه، همچون دوربین های مداربسته آنالوگ، متنوع هستند وبا توجه به کاربردهای متفاوتی که دارند در ابعاد ، اندازه ها و کارایی مختلفی طراحی و ساخته شده اند. در ادامه به معرفی و بررسی انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه می پردازیم ، با داده پردازان پارسوا همراه باشید.

تقسیم بندی و انواع دوربین مدار بسته شبکه:

- دوربین مدار بسته شبکه بی سیم:

این نوع دوربین برخلاف دوربین های بی سیم آنالوگ که فقط مناسب محیط های کاری کوچک وکاربردهای محدود هستند دارای عملکردی به مراتب باثبات تردرسیستم مداربسته می باشند وبسیاری ازمشکلات دوربین های مدار بسته آنالوگ را ندارند.

دوربین مدار بسته شبکه

- دوربین مداربسته شبکه ثابت:

این نوع از دوربین مداربسته شبکه به دلیل هزینه پایین ، کارکرد مناسب وثبات بالایی که دارند پرکاربردترین نوع ازدوربین های مورداستفاده درسیستم مداربسته راتشکیل می دهد.

- دوربین مدار بسته شبکه دام :

 دوربین هایی باظاهرنیم دایره که جهت استفاده درمحیط هایی مانندمحیط های تجاری، مسکونی یا اداری طراحی شده اند. لازم به ذکر است که این دوربین مداربسته ها مناسب محیط های صنعتی نمی باشد.

دوربین مدار بسته شبکه

- دوربین مدار بسته  شبکه دید درشب:

 این نوع دوربین به دلایل مختلفی به صورت محدود تولید می شود واستفاده ازآن خیلی رایج نیست.ولی اخیر به علت قابلیت دید در شبی که این نوع از دوربین های مدار بسته دارند استفاده از آن ها در مکان هی مختلف زیاد تر شده است.

- دوربین مدار بسته شبکه PTZ:

دوربین های PTZ تفاوت قیمتی کمی با انواع دوربین های آنالوگ دارند ودرنتیجه استفاده ازآن مقرون به صرفه است. این دوربین ها قابلیت هایی چون زوم کردن یا چرخش دوربین را برای کاربران ایجاد کرده وقابل استفاده درفضاهای نسبتا بزرگ است.

- دوربین مدار بسته شبکه باکس:

این نوع  از دوربین های مدار بسته تحت شبکه به علت داشتن محافظ ، ضد ضربه و ضد آب بودن آن ها به طورگسترده درکاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. (اطلاعات بیشتر در مقاله توضیحاتی در رابطه با دوربین مداربسته Indoor و Out door)

دوربین مدار بسته شبکه

- دوربین مدار بسته شبکه مینیاتوری(مخفی):

دوربین های شبکه کوچک یا مخفی به دلیل آنکه درابعاد کوچک تولید می شود بامحدودیت های فنی روبه رواست ودسترسی به آن به مراتب کمترازسایردوربین های شبکه می باشد.

 

شرکت داده پردازان پارسوا

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی