دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته داهوا , دوربین مدار بسته بوش

چگونه دوربین مدار بسته مناسب را برای محیط کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

چگونه دوربین مدار بسته مناسب را برای محیط کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

قبل از انجام هرکاری در زمینه خرید بهترین دوربین مداربسته با قیمت مناسب به چند ویژگی باید توجه کرد
ما شما را راهنمایی می کنیم که تا با توجه به ویژگی های زیر و انتظاراتی که دارید دوربین مدار بسته مناسب تری را خریداری کنید.
دوربین های مدار بسته در مدل های متنوعی موجود می باشند که از  دو نوع دوربین مدار بسته آنالوگ ودوربین مدار بسته تحت شبکه ساخته شده اند. دوربین های مدار بسته تحت شبکه به نسبت از دوربین های مدار بسته  آنالوگ گرانتر و با کیفیت تر نیز هستند.که هر کدام از آن ها با توجه به نیاز کارایی خاصی داشته و می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

دوربین مدار بسته مناسب

بررسی یک نمونه مجازی از دوربین مدار بسته مناسب :

برای مثال ما می خواهیم برای یک شرکت ساختمانی دوربین مدار بسته خریداری کنیم که تقریبا با 120 متر مساحت دارای 4 اتاق کار می باشد که اتاق اول اتاق کارمندان طراحی است و اتاق دوم اتاق حسابدار و اتاق سوم اتاق مدیر و اتاق چهارم اتاق مسئول فناوری اطلاعات است و در آخر هم ورودی اصلی شرکت است.
برای نصب دوربین مدار بسته در این شرکت به تصاویر با کیفیت نیاز نداریم و همچنین نیازی به حافظت از طریق دوربین مداربسته در این محیط نداریم. پس می توانیم برای این نمونه از دوربین مدار بسته آنالوگ استفاده کنیم.

لنز دوربین مدار بسته

بعد از انتخاب نوع دوربین مداربسته به بررسی لنزها می پردازیم تا بتوانیم مناسب ترین لنز دوربین مدار بسته را انتخاب کنیم.
در مبحث دوربین مدار بسته سه دسته لنز داریم که شامل: لنزهای واید دوربین مدار بسته، لنز های نرمال و لنزهای تله دوربین مدار بسته می شوند.
از اتاق اول که اتاق طراحان بود شروع می کنیم. لنز این اتاق را بدلیل نیاز داشتن به پوشش تصاویر بهتر بدون هیچ نقطه کوری از لنز 2.8 با کیفیت بالا استفاده میکنیم و برای اتاق های دیگر لنز3.6 کافی است.


شرکت داده پردازان پارسوا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی